"Zastupljeni smo na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovini, a imamo otvoreno tržište i u zemljama regije, Evrope, te daleke Afrike. Proizvod zadovoljava sve standarde Evropske unije, tako da i oni kupci koji na teritoriji BiH uzimaju naše profile i proizvode prozore i vrata, mogu također izvoziti na ovom tržištu", izjavio je za portal Akta.ba Mustafa Yavuz, vlasnik i generalni direktor firme.
Ono na čemu najviše rade i što je njihov najveći izazov jeste razbiti stereotip da se radi o turskom brendu, a u stvari je riječ o domaćem proizvodu.
"Radi se o bh. proizvodu čija se proizvodnja odvija u pogonima u Brčkom i Srebreniku. Mi smo jedini u Bosni i Hercegovini koji proizvode profile od kojih se prave gotovi proizvodi", naglašava on, dodajući da postoji nekoliko sitnih dijelova koji se uvoze iz Turske, Njemačke, Amerike, ali je konačni proizvod napravljen rukama Bosanaca i Hercegovaca.
Inače, u proizvodnim pogonima ove kompanije, dnevno se proizvode oko 700-800 otvora. Trenutno imaju oko 300 zaposlenih.
Kompanija je učestvovala na ovogodišnjem 15. Međunarodnom sajmu privrede Tešanj koji se održavao od 13. do 16. juna 2019. godine.